Projekbeskrivelse
Something Personal
Samlet videoløsning, 10.000 views og nummer 1 på Google
Behov
Dybdemassageklinikken Something Personal ønskede at adskille sig på et konkurrencepræget marked, og tog kontakt til os for at finde en samlet videoløsning, der både kunne øge deres synlighed online og give nye kunder et godt førstehåndsindtryk.
Løsning
For at øge klinikkens troværdighed lavede vi en firmaprofil, der ikke blot satte ‘et ansigt på’ klinikken og gav kunderne et godt indblik i virksomhedens medarbejdere, produkter og ydelser, men også indeholdte en række anbefalinger fra tilfredse kunder. Vi optog også en række FAQ videoer, der gav nye kunder svar på eventuelle tvivlsspørgsmål og skabte en positiv relation til klinikken allerede før det første besøg.
Effekt
Something Personals videoer er tilsammen blevet set over 10.000 gange, hvilket både har styrket deres kunderelationer betragteligt og sikret dem massiv tilstedeværelse på nettet.
Søgemaskineoptimeringen (SEO) af de mange videoer har således styrket klinikkens ranking på nettets søgemaskiner, og Something Personal ligger nu nummer 1 på Google.
I dag har Something Personal fordoblet antallet af ansatte og har for nylig åbnet deres 3. filial i hovedstadsområdet.
Augenblick har hjulpet os med at blive markedsført. De har været gode til at lytte til vores filosofi og vision, og så inddrage det i videoerne. Vi har kunder, der ringe til os og siger, at videoerne har givet dem et rigtigt godt og positivt indtryk af, hvem vi er. Samtidig har videoerne også virket meget tillidsvækkende, og det er et meget vigtigt parameter i vores branche.